2008. október 3., péntek

TAPASZTALATOK

Két hete fogyasztom a Slimologic-ot. A súlycsökkenés 2 kg és derékbőségnél - 3 cm..

Gróf Györgyné h.grofne@freemail.hu

A Slimologicot kipróbáltam és már 2 nap múlva éreztem, hogy lement a hasam, nem feszült a gatyó.
Aminek viszont a legjobban örülök, hogy abbahagytam az örökös nasizást, rágcsálást...
Én egyébként kisérleti céllal próbálom ki, mert csak keveset szeretnék fogyni. Számomra azonban fontos a saját tapasztalat, hogy bátran ajánlhassam. Engem meggyőzött a hatás!!

A Vitál 99-et is eszem kb. 1 hete. Egyrnlőre azt érzem, hogy fitt vagyok utána, a kávét azóta nem kívánom reggelenként. A kisfiam is kap minden reggel, ízlik neki, szívesen issza és úgy látom ő is gyorsan magához tér tőle a reggeli kómából.

Molitor Éva

Nincsenek megjegyzések: